<$BlogDateHeaderDate$>

<$BlogItemTitle$>

<$BlogItemBody$>

this heart of mine was broken at <$BlogItemDateTime$>
> <$BlogItemCommentCount$> people tried to mend this shattered heart

Myself & I

  • Some words about yourself
  • Maybe your age
  • But don't forget your name
  • It ain't secret anymore

Those Days


Tagboard

Friday 19 April 2013

ℋℐ♏ ❤ ❤ ❤


assalamualaikum , hyep ! lama tk update dekat "SUPERMAN " nih . dah bersawang sawang dah . :) . actually , nak story about tutt tutt . meaning of tutt tutt ? wahh , privacy ! tidak boleh disebut , still new . bila dah berbulan bulan baru boleh sebut about dia . bukan apa , takut . he's mine . i love him now . not only now but tomorrow , next day , next month , next year ,  forever forever and ever . dia buat aku bangga dengan dia and always say " ILOVEYOU " . awas ! jangan dicuri kerana dia HAK MILIK SITI NURZAFIRA .  maybe dia my last SUPERMAN . In Shaa Allah . aku akan terima dengan hati yang terbuka . as long as you love me . aku sayang hang , demok hoii ! superwoman nih sayang hang laa superman oiii . nak hang tau saja . aku tk paksa hang untuk sayang aku and aku tk akan pernah paksa hang untuk tinggal aku . aku just perlu kan LOYALTY . can ? thank you ! hargai aku naeh , dan In Shaa Allah aku akan hargai hang kelak . trust me . selagi hang mampu sayang/setia kat aku , aku akan setia/sayang kat hang . tk susah . it's simple laa . aku tk mintak banyak punn . yang tuh saja . paham aku and always make me feel more better than before . okay ? btw , aku senang percaya kan orang . kalau hang tipu aku punn , aku percaya hang jugak . tapi harap hang tk tipu aku laa . tk tipu untuk kepentingan sendiri . boleh kan ? it's easy dear . kejujuran lebih penting . biar kita jujur dari asyik membohong . even benda itu menyakitkan . tkpa aku boleh terima . terima seadanya . maybe . シ . and aku punn akan jujur dengan hang . maybe you are my last bubu in my life . my last superman in my world . and the only guy who bring me to Jannah , maybe . シ . lelaki terakhir yang always menjadikan bulan dan bintang selalu bersama dan always menjadikan bintang sebagai penyinar serta bulan sebagai pelindung . i love you more more more and more , Mr.A . okay ? thats all about my twins Aaron Aziz . byebye . assalamualaikum .❤❤❤

No comments:

Post a Comment